Pełne informacje poniżej

DANE TECHNICZNE RENAULT LAGUNA I

Benzyna – Phase I

SILNIK POJEMNOŚĆ MOC MAX. KM (kW) przy obr/min
MOMENT OBROTOWY MAX. UKŁAD I LICZBA CYLINDRÓW
1.8 1794 90 (66)/5750 144/2750 R4
1.8 1794 95 (70)/5750 142/2750 R4
1.8 1794 95 (70)/5250 148/3000 R4
2.0 1998 113 (83)/5250 168/3500 R4
2.0 aut. 1998 113 (83)/5250 168/3500 R4
2.0 S 1948 139 (102)/6000 182/4500 R4
3.0 V6 2963 167 (123)/5500 235/4500 V6
3.0 V6 24V 2946 190 (140)/5750 267/4000 V6
3.0 V6 24V aut. 2946 190 (140)/5750 267/4000 V6

Diesel – Phase I

SILNIK POJEMNOŚĆ MOC MAX. KM (kW) przy obr/min MOMENT OBROTOWY MAX. UKŁAD I LICZBA CYLINDRÓW
2.2 d 2188 83 (61)/4500 142/2250 R4
2.2 dT 2188 113 (83)/4300 234/2000 R4

Benzyna – Phase II

SILNIK POJEMNOŚĆ MOC MAX. KM (kW) przy obr/min
MOMENT OBROTOWY MAX. UKŁAD I LICZBA CYLINDRÓW
1.6 16V 1598 107(79)/5750 148/3750 R4
1.8 16V
1783 120(88)/5750 165/3500 R4
2.0 16V
1948 139(102)/6000 182/4500 R4
2.0 16V 1998 139(102)/5500 188/3750 R4
2.0 aut. 1998 113(83)/5250 168/3500 R4
3.0 V6  24 V
2946 190(140)/5750 267/4000 V6
3.0 V6  24 V aut.
2946 190(140)/5750 267/4000 V6

Diesel – Phase II

SILNIK POJEMNOŚĆ MOC MAX. KM (kW) przy obr/min MOMENT OBROTOWY MAX. UKŁAD I LICZBA CYLINDRÓW
1.9 dTi
1870 98 (72)/4000 200/2000 R4
1.9 dCi
1870 107 (79)/4000 250/1750 R4
2.2 dT 2188 113 (83)/4300 234/2000 R4

DANE TECHNICZNE RENAULT MEGANE I

Benzyna – Phase I

SILNIK POJEMNOŚĆ MOC MAX. KM (kW) przy obr/min MOMENT OBROTOWY MAX. UKŁAD I LICZBA CYLINDRÓW
1.4 Eco 1390 70 (51)/6000 105/4000 R4
1.4e 1390 75 (55)/5500 114/4250 R4
1.6 1598 75 (55)/5000 130/3400 R4
1.6e 1598 90 (66)/5000 137/4000 R4
1.6 aut. 1598 90 (66)/5000 137/4000 R4
2.0 1998 113 (83,5)/5400 168/4250 R4
2.0 aut. 1998 113 (83,5)/5400 168/4250 R4
2.0 16V F7R 1998 147 (108)/6000 185/4500 R4

Diesel – Phase I

SILNIK POJEMNOŚĆ MOC MAX. KM (kW) przy obr/min MOMENT OBROTOWY MAX. UKŁAD I LICZBA CYLINDRÓW
1.9d 1870 64 (47)/4500 118/2250 R4
1.9dT 1870 90 (66)/4250 176/2250 R4
1.9TDI 1870 94 (69)/4250 176/2250 R4
1.9dTi 1870 98 (72)/4000 200/2000 R4

Benzyna – Phase II

SILNIK POJEMNOŚĆ MOC MAX. KM (kW) przy obr/min MOMENT OBROTOWY MAX. UKŁAD I LICZBA CYLINDRÓW
1.4 e 1390 75 (55)/5500 114/4250 R4
1.4 16V
1390 95 (70)/6000 127/3750 R4
1.6 16V
1598 107 (79)/5750 148/3750 R4
1.6 16V aut.
1598 107 (79)/5750 148/3750 R4
1.8 16V
1783 116 (85)/5750 158/3750 R4
2.0 IDE 1998 140(103)/5500 200/4250 R4

Diesel – Phase II

SILNIK POJEMNOŚĆ MOC MAX. KM (kW) przy obr/min MOMENT OBROTOWY MAX. UKŁAD I LICZBA CYLINDRÓW
1.9 dTi 1870 80 (59)/4000 160/2000 R4
1.9 dTi 1870 98 (72)/4000 200/2000 R4
1.9 dTi aut.
1870 98 (72)/4000 200/2000 R4
1.9 dCi 1870 102 (75)/4000 200/1500 R4
1.9 dTi Coupe 1870 98 (72)/4000 200/2000 R4
1.9 dCi Coupe 1870 102 (75)/4000 200/1500 R4

Benzyna – Phase III

SILNIK POJEMNOŚĆ MOC MAX. KM (kW) przy obr/min MOMENT OBROTOWY MAX. UKŁAD I LICZBA CYLINDRÓW
1.6 16V
1598 107 (79)/5750 148/3750 R4

Diesel – Phase III

SILNIK POJEMNOŚĆ MOC MAX. KM (kW) przy obr/min MOMENT OBROTOWY MAX. UKŁAD I LICZBA CYLINDRÓW
1.9 dTi
1870 98 (72)/4000 200/2000 R4